Kalite Yönetimi

Kalite asla tesadüf değil, daima akıllı bir gayretin sonucudur.
Menu
Kalite Politikamız

Müşterilerimize beklentilerini karşılayacak düzeyde kaliteli ürünler sunarak pazar payımızı sürekli artırmak ve sektörümüzde lider olmaktır.

Bu amaçla, kalite politikamızda izlediğimiz, toplam kalite yönetimi felsefesinin ilkeleri şunlardır;

  • Müşteri odaklılık
  • Sürekli iyileştirme
  • Proses yaklaşımı
  • Ürün güvenilirliği
  • Liderlik
  • Sürekli eğitim
  • Takım çalışması
  • Karar vermede gerçekçi yaklaşım
  • Yönetimde sistem yaklaşımı

İlkelerini ve TS-EN-ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi standartlarını rehber edinip sürekli iyileşen, gelişen, etkin bir sistem kurarak, önce Türkiye’de, sonra dünyada ısıtma sektörüne yön veren lider bir firma olmayı hedefl emekteyiz.

Kalite Hedeflerimiz
  • Servis ağımızı genişleterek müşterilerimize, daha kaliteli teknik servis sunmak.

  • Müşterilerimizi, ürünlerimizin teknik özellikleri konusunda bilinçlendirmek.

  • Hurda miktarının işlenmiş parça miktarına oranını % 2.5’un altına düşürmek.

  • İade edilen ürün miktarının satılan ürün miktarına oranını % 0,001’nin altına düşürmek.

  • Gelen müşteri şikâyetlerinin, garanti kapsamında satılan ürün miktarına oranını % 1’in altına düşürmek.

  • Alınan siparişlerin tekliflere oranını % 90’ın üzerine çıkarmak.

  • Net satış büyümemizi 3 katına çıkarmak.

  • İhracat ciromuzun toplam ciromuza oranını % 10 ‘un üzerine çıkarmak.

  • Çalışanlarımızın her birine, bilgi, beceri ve eğitim ihtiyaçlarına göre en az 12 saat eğitim ve müşteri memnuniyetimizi %90’ın üzerine çıkarmak.